Tilladelser, kort-og armbåndstyper

FOTO: CAMILLA NORDBY / SMUKFEST

  • ARMBÅNDSTYPER
    Som formand er det din opgave at sikre, at dine med – hjælpere er registreret med korrekt armbåndstype. Med din koordinator aftaler du medhjælperantallet på dit hold. Op mod festivalen får du tildelt det aftalte antal armbånd i din kurv i Memba, og herfra skal du tildele dem til dine medhjælpere. 
  • Leverandørarmbånd. Denne armbåndstype benyttes til eksterne foreninger, leverandører og ikke-med – hjælpere. Leverandørarmbåndet udleveres ifølge af – tale med din koordinator i Receptionen i Sherwood,  i barkoordinationen eller på opstillingskontoret.
  • Opstillingsarmbånd. (også for nedtagning). Medhjæl – pere, der har vagter i opstillingsperioden – det vil sige dem, der arbejder indtil tirsdag før festivalen skal have opstillingsarmbånd på. Også medhjæl – pere der har vagter efter festivalen skal have opstil – lingsarmbånd på.
  • OPHOLD PÅ FESTIVALPLADSEN AFTEN OG NAT
    Reglerne gælder i perioden, hvor der er nattevagt på pladsen, dvs. fra medio juli til fredag efter festivalen.
  • Medhjælperarmbånd. Medhjælpere, der har vagter under selve festivalen (onsdag – søndag i uge 32) skal have  medhjælperarmbånd på.
  • Opstilling og nedtagning. Her skal du rette dig efter nattevagternes anvisninger. De der arbejder på plad – sen om natten skal overholde arbejdstilsynets regler.
  • Backstagearmbånd. Det er kun medhjælperhold, der arbejder direkte på backstageområdet, der får backstagearmbånd på. Medhjælperhold, der kan risikere akutte arbejdsopgaver i stage- eller back stageområderne, skal udstyres med ArbejdsPas
  • Under festivalen. Er der formænd, som ønsker at have folk i deres område om natten, skal dette aftales med koordinatoren, som derefter informerer vag  ten om, at der er medhjælpere i området. Der kan godt være folk uden nattegn i holdets område, men disse skal forblive der.
  • MOBILTELEFON
    Nogle formænd får stillet en mobiltelefon til rådighed i festivaldagene, fordi deres festivalarbejde kræver det. Din koordinator skal godkende evt. behov for mobil – telefon.
  • FESTIVALKONTORET
    Festivalkontoret rykker hvert år i skoven før festivalen starter (Fredag i uge 31). Festivalkontoret åbner op i 4 afsnit. Åbningstiderne fremgår altid i årets Grønspæt – tebog, hvor du også kan læse om festivalkontorets  funktioner.
  • STEMPLER
    Stempler bruges af hold, der drifter under festivalen. De formænd, som skal have stempel, får udleveret stempel i deres formandskuvert. Barformænd henter dog deres formandskuverter og stempler hos barko – ordinationen.

Tilbage til Tilladelser, kort-og armbåndstyper

Videre til

TILBAGE

NÆSTE